معرفی محصولات
به وبلاگ من خوش امدید.این وبلاگ را جهت اطلاع رسانی درباره دانش مغناطیس درمانی وارتقاسطح سلامتی مردم خوب کشورم اماده نموده واز علاقه مندان به بازاریابی دعوت به همکاری می نمایم .با ایمیل من می توانید مکاتبه نمایید. دوستان عزیز ساکن در منطقه 14چنانچه تمایل داشته باشند اطلاعات بیشتری در زمینه مغناطیس درمانی وانرژی چاکراها داشته باشند با مراجعه به کتابخانه مکتب الزهرا{س}کتاب مغناطیس درمانی وکتاب برکه شفا را تهیه نمایند.باتشکر biz.moradi@yahoo.com
دانش 1
درمان کولیت اولسروز 1
بهترین ها هستی 1
انجمن داروسازان بوشهر 1
پرتال تخصصی کاردانی وکارشناسی مهندسی عمران اتیلا عمرانی 1
لینکها 1
شناخت داروهای گیاهی وسنتی 1
دانلودسرا نرم افزار بازی موبایل 1
بازارایرانی 1
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مغناطیس درمانی طبی مکمل برای پیشگیری وکاملا موثر برای بیماری و آدرس magnetotherapy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 84753
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


ام جنیکس (AMGenex)

همه به خوبی میدانیم یکی از جنبه ها و ملزومات سلامتی و تندرستی، تغذیه است. آنچه ما در فروشگاه اینترنتی مگنت برای شما کنار گذاشته ایم، ترکیبی است از میوه های استثنائی با تکنولوژی CellActiv و تکنولوژی امایزد فیوژن که آنتی اکسیدان های غذا ها را در کنار آنتی اکسیدان های بدن گرد هم آورده است.

ام جنیکس امگا

میوه هایی که در این محصول به کار رفته اند میوه هایی هستند که در رژیم غذایی روزانه ما به ندرت یافت می شوند اما مزایای بسیاری برای آنها ذکر شده است. این میوه ها عبارتند از:

  • Goji
  • Noni
  • Mangosteen
  • Camu Camu
  • Lou Han Gou
  • انار
  • Amalaki

مجموع میوه های فوق در تولید ام جنیکس امگا به کار می روند.

این محصول به صورت پودر بسته بندی شده ارائه می شود که هر بسته از این پور می بایست با ۲۳۰ میلی لیتر آب مخلوط شده و بلافاصله مصرف شود.

وقتی در شرایط استرس زا هستید یا مشکلی دارید، می توانید میزان مصرف خود را افزایش دهید. همان طور که در بالا ذکر شد، این محصول از یک سری میوه ها ساخته شده است، درست مثل یه غذای عادی با آن برخورد کنید.

ام جنیکس یک غذا است و به سادگی می توانید آن را با سایر غذا ها مصرف کنید.

  • امپندنت (AMPendant)

 

این گردنبند زیبا، علاوه بر زیباتر کردن ظاهر شما، به بازسازی میدان های انرژی بیولوژیکی بدن کمک می کند و از این طریق تأثیرات منفی استرس بر بدن را از بین می برد.

همچنین با پوشیدن امپندنت که با استفاده از تکنولوژی امایزد فیوژن ساخته شده است، مقاوت بدن در برابر امواج الکترومغناطیسی مضر که بخش مهمی از زندگی امروز را تشکیل می دهند، افزایش می یابد.

امپندنت امگا

تأثیرات امپندنت

  1. برطرف کردن نقایص میدان انرژی طبیعی بدن
  2. کمک به کاهش استرس
  3. انرژی دار کردن مایعات و سلولهای بدن
  4. انرژی دار کردن آب و غذا و هوای اطراف
  5. کمک به متعادل سازی انرژی بدن
  6. افزایش انرژی بدن
  7. افزایش سطح ایمنی و عملکرد بدن با رساندن اکسیژن به سلول ها

 

 

 

 

به تصویر زیر دقت کنید:

 

 

تأثیر امپندنت امگا بر سلول

این تصویر، سلول را قبل از استفاده از امپندنت (سمت چپ) و بعد از استفاده از آن (سمت راست) نشان می دهد.

همانطور که متوجه شده اید، این محصول نیز از همان ایده ی انرژی نقطه صفر که در اموند شاهد آن بودیم، استفاده می کند و با استفاده از مواد معدنی پیشرفته درون یک پوشش تیتانیومی ساخته شده است.

اموند وسیله ایست که در زمان نیاز می توانید از آن بهره بگیرید اما با پوشیدن امپندنت، خواهید توانست انرژی نقطه صفر (انرژی حیات) را در سلولهای بدن تحریک نمایید. با این حساب سلولهای بدن همواره در حالت هموستاز خواهند بود و این به عملکرد بهتر بدن شما می انجامد.

گزارشات بسیاری از تأثیرات مثبت امپندنت در درمان فشار خون، درمان دیابت و لوپوس و … دریافت شده است.

عوامل بسیاری وجود دارند که تحت تأثیر تکنولوژی بوجود آمده اند و بر زندگی بشر تأثیر منفی دارند مانند کم خوابی یا بدخوابی، رژیم غذایی نامناسب، آلودگی و تشعشعات مختلف و … که تمامی اینها استرس بسیاری بر فرد تحمیل می کند. کلید داشتن سلامتی مطلوب این است که انرژی کافی به بدن خود برسانید تا خود را بالانس کرده و همیشه در سطح ایده آل هموستاز قرار داشته باشد.

آرون استنبرگ معتقد است: اساساً بدن یک ماشین الکترومغناطیسی است. هر سلول در بدن یک واحد الکتریکی است و در نتیجه میدان مغناطیسی مربوط وجود دارد.

 

دستبند مغناطیسی امگا

فناوری مادون قرمز امگا

امواج مادون قرمز را با چشم غیر مسلح نمی توان دید. این امواج به بدن انسان نفوذ می کنند و دمای سطح بدن را کمی بالا می برد و باعث فعال شدن عملکردهای حیاتی مهمی در بدن می شود. کپسول های ژرمانیوم تعبیه شده در دستبندها دارای درجه خلوص ۹۹.۹۹% می باشند. آن ها در دمای در حدود ۳۲ درجه سانتیگراد از خود امواج مادون قرمز ساتع می کنند که باعث تقویت فعالیت آنزیم ها و افزایش سوخت و ساز بدن می شود.

دستبند های مغناطیسی امگا با استفاده از امواج مادون قرمز به بازسازی میدان های انرژی اطراف بدن شما از طریق فعال کردن یون های منفی و دفع یون های مثبت کمک می کنند. در عین حال با داشتن ظاهری بسیار شکیل، به زیبایی هرچه بیشتر شما کمک میکنند و شما را با مد روز همراه می سازند.

مزایای دستبند مغناطیسی امگا

  1. بهبود گردش خون
  2. تقویت متابولیسم و سوخت و ساز بدن
  3. افزایش انرژی

برخی بیماری ها حاصل از عدم تعادل میدان های انرژی بدن هستند که دستبند مغناطیسی امگا به برقراری تعادل آنها کمک کرده و در درمان چنین بیماری هایی مفید واقع می شود. برای مانند:

  1. درمان آرتریت و روماتیسم
  2. درمان درد مفاصل و ماهیچه ها
  3. درمان سردرد
  4. درمان کمردرد
  5. درمان گردن درد
  6. درمان مشکلات تنفسی مثل سرفه و آسم
  7. درمان یبوست
  8. درمان التهاب و سوزش
  9. درمان بیخوابی
  10. و …

به تصویر زیر دقت کنید:

تأثیر میدان مغناطیسی بر خون

در تصویر فوق، حالت ۱ و ۲ در عدم حضور میدان های مغناطیسی تهیه شده اند. همان طور که میبینید در این حالت سلولهای خونی به یکدیگر چسبیده اند که سطح در دسترس برای دریافت اکسیژن و آزادسازی انرژی را کاهش می دهد.

اما دو حالت ۳ و ۴ که در حضور میدان مغناطیسی تهیه شده است، باعث جدا شدن سلولهای خونی از یکدیگر شده که به این ترتیب سطح در دسترس برای دریافت اکسیژن و آزادسازی انرژی را افزایش می دهد و این به معنی افزایش انرژی بدن است.

مگنت های دستنبد

ساخته شده از نئودیمیوم دارای ۳۰۰۰ گاوس انرژی که می توانند اشیای بارها بزرگتر و سنگین تر از خود را جذب کنند.

همچنین خود دستبند از تیتانیوم سی پی گرید ۲ ساخته شده است که عموماً در صنایع پزشکی مورد استفاده قرار میگیرد تا از حساسیت اقشار مختلف بیماران نسبت به تیتانیوم جلوگیری شود. پس خبری از حساسیت نخواهد بود

 

امواتر اکتیفای

آب مایع اصلی تشکیل دهنده بدن است که وظایف متعددی در بدن بر عهده دارد. به یاد داشته باشید که ۹۲٪ خون، ۲۲٪ استخوان ها، ۷۵٪ مغز و ۷۵٪ ماهیچه ها از آب تشکیل شده است.

دستگاه امواتر اکتیفای بیشترین هیدراسیون ممکن برای تک تک سلول های بدن را در داخل آنها تولید میکند. با استفاده از تکنولوژی انحصاری امایزد فیوژن، امواتر اکتیفای، آب را با انرژی نقطه صفر تقویت میکند و با این عمل آبی تولید می شود که به شدت پویا و با انرژی است. هیچ دستگاه دیگری وجود ندارد که چنین کاری با آب آشامیدنی ما بکند.

دستگاه امواتر اکتیفای

فیلتر کربنی

سیستم فیلتر کربنی فعال شده با نقره امواتر اکتیفای، به صورت ارگانیک ناخالصی های آب را گرفته و جرم ها را نابود میکند.

یونیزاسیون (یونیزه کردن)

طی یونیزاسیون، دو نوع آب با خاصیت اسیدی و قلیایی تولید می شوند که هر یک نقش بسزایی در ارتقاء سطح سلامتی شما دارند.

انرژی زایی

دستگاه امواتر اکتیفای با استفاده از تکنولوژی امایزد فیوژن به انرژی دار کردن آب با انرژی نقطه صفر کمک می کند.

مارک ویکتور هانسن (نویسنده سری کتاب های سوپ جوجه برای روح) درباره آب انرژی دار شده با امواتر اکتیفای می گوید:

“احساس میکنید که نمیخواهید نوشیدن این آب را متوقف کنید.”

دستگاههای بسیاری در دنیا وجود دارند که آب را یونیزه، میکرو خوشه ای و قلیایی میکنند و خاصیت آنتی اکسیدانت به آن می دهند اما امواتر اکتیفای یک تفاوت بزرگ دارد و آن این است که به آب انرژی نقطه صفر میدهد. این دقیقاً دلیلی است که مارک هانسن میگوید:”میخواهم به نوشیدن این آب ادامه دهم.”

انرژی نقطه صفر از طرق تکنولوژی انحصاری امایزد فیوژن به آب منتقل می شود و همان چیزی است که احساس خوب با انرژی بودن را در درون شما زنده می کند.

تأثیر دستگاه امواتر اکتیفای بر آب

به یاد داشته باشید که دستگاههای تولید کننده آب قلیایی مدتهاست (بیش از ۵۰ سال در آسیا و ۱۵ تا ۲۰ سال در آمریکای شمالی) که در دنیا به فروش می رسند و تأثیرات مثبت آن اثبات شده است که در همین سایت می توانید درباره آن مطالعه بفرمایید. در کشور ژاپن، به تنهایی سالیانه حدود ۱ میلیون دستگاه قلیایی کننده آب به فروش می رسد.

برخی از تأثیرات دستگاه امواتر اکتیفای
  1. به حفظ حجم خون کمک میکند.
  2. از شما در برابر بیماریهای متفاوتی مثل سرماخوردگی، یبوست و عفونت مجاری ادرار محافظت می کند.
  3. به هیدراتاسیون بدن با افزایش نقل و انتقال مواد مغذی کمک میکند.
  4. سطح ph آب امواتر در محدوده ی بسیار مطلوبی قرار دارد (۷.۲-۷.۶).
  5. قدرت آنتی اکسیدانت دارد.

آب در حالت معمولی و آب حاصل از امواتر

ردیف بالا در عکس فوق نمایش دهنده آب معمولی شیر است:

۱: دارای کشش سطحی. ۲: فاقد ساختار. ۳: رادیکال های آزاد

 

ردیف پایین در عکس فوق نمایش دهنده آب حاصل از دستگاه امواتر اکتیفای است:

۱: فاقد کشش سطحی. ۲: دارای زنجیره مولکولی

  • اموند (AMWand)

یک میله خودکار مانند ساخته شده از استیل ضد زنگ با استفاده از تکنولوژی انحصاری امایزد فیوژن. در ساخت این وسیله از کریستال های طبیعی متنوع استفاده شده است (۱۲ نوع) که در هماهنگ کردن انرژی تمام اعضای بدن مؤثر هستند.

مزایای اموند

درمان سنگ کلیه با اموند

  • آزادسازی و تقویت جریان انرژی
  • کمک به میدان بیو انرژی بدن برای رسیدن به انرژی نقطه صفر
  • کمک به بدن برای رسیدن به وضعیت هموستاز
  • افزایش انرژی و احساس خوشی
  • انرژی دار و بهینه کردن آب و غذا
  • انرژی دار کردن محصولات سلامت فردی

وقتی که از اموند در مقابل بدن استفاده می کنید، تکنولوژی امایزد فیوژن باعث تحریک انرژی درون سلول ها و بافت ها شده و کانال های انرژی را باز می کند که به بدن شما کمک می کند تا خود را درمان نموده و احساس خوشی را در خود زنده کند.

نحوه استفاده از اموند

  1. آن را در مقابل محل درد گرفته و در جهت عقربه های ساعت بین ۳ تا ۱۸ بار بچرخانید.
  2. برای بهترین تأثیرگذاری آن را تا حد ممکن به محل درد یا ناراحتی نزدیک کنید.
  3. می توانید برای انرژی دار کردن نوشیدنی خود از اموند استفاده کرده و تجربه نوشیدن آب انرژی دار در کنار طعم عالی آن بدست آورید. در این حالت اموند مولکولهای مایع را به حالت اصلی آنها برمیگرداند.
  4. جهت بازکردن کانالهای انرژی بدن، حداقل سه بار روی نوک انگشتان دست و پا آن را فشار دهید و به آرامی بچرخانید.

 

همان طور که در مطالب فوق مشاهده فرمودید، یکی از مهم ترین مزایای اموند درمان درد می باشد.

 

به تصویر زیر دقت کنید:

تأثیر اموند بر خون

تصویر سمت راست مربوط به خون تازه بعد از قرار گرفتن در معرض اموند امگا و تصویر سمت چپ مربوط به خون تازه پیش از قرار گرفتن در معرض اموند است.

 

چیزهایی که اموند به شما می دهد

  1. نشاط سلولی
  2. افزایش درک ذهنی
  3. گردش خون بهتر
  4. خواب بهتر
  5. نشاط و شادابی جوانی
  6. جلوگیری از انقباض ماهیچه ها
  7. جذب بهتر مواد غذایی
  8. افزایش سطح عمومی انرژی بدن
  9. کاهش استرس
  10. بهبود طعم نوشیدنی ها
  11. تقویت سیستم ایمنی
  12. افزایش سطح اکسیژن خون

 

تاثیراموند در جوان ماندن

این سلولها نیستند که پیر می شوند، مایع سلولی اطراف آنهاست که پیر و بیهودده می شود. پس اگر به آن انرژی بدهید، جلوی پیر شدن سلولها را خواهید گرفت.


نظرات شما عزیزان:

انجام پروژه متلب
ساعت21:30---1 بهمن 1396
عالی

مهدی
ساعت17:30---5 ارديبهشت 1391
پرچم بالاست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در شنبه 29 بهمن 1398برچسب:,ساعت 14:10 توسط نازنین |